De grote uitdaging #allesvoorbereiden... - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Nienke Rijnelie - WaarBenJij.nu De grote uitdaging #allesvoorbereiden... - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Nienke Rijnelie - WaarBenJij.nu

De grote uitdaging #allesvoorbereiden...

Door: Nienke&Rijnelie

Blijf op de hoogte en volg Nienke

25 April 2019 | Nederland, IJsselmuiden

Het is bijna zover...

Woensdag 1 mei hopen wij te vliegen naar Stornoway. Maar ja eerst moeten we nog voorbereiden. We hebben inmiddels twee themadagen achter de rug over onze stage. Daar kregen we informatie over wat wij allemaal kunnen verwachten in het buitenland. Momenteel zijn we bezig met de voorbereidende opdrachten om ons te verdiepen in Schotland en het onderwijs daar.

Tsja en nu de koffer nog. Ze staan al wel klaar, maar alles moet er nog in, wat een klus! We kunnen niets vergeten, want even ophalen is niet mogelijk ;)

Het vliegen duurt drieënhalf uur, vanaf het vliegveld vertrekken we naar ons gastgezin. Bijna elke week gaan we naar een ander gastgezin, we ontmoeten dus veel verschillende mensen.

Wij hebben er zin in en houden jullie op de hoogte van onze ervaringen!

Toedelzz!

• 02 Mei 2019 - 10:32

Opa Oene:

We zien uit naar jullie verslagen. Het ga je goed!

Verslag uit: Nederland, IJsselmuiden

Nienke

Wij zijn Nienke Kiesbrink en Rijnelie Nieuwenhuis. Wij hopen voor acht weken naar Stornoway te gaan. Dit is op het eiland Lewis in Schotland. Hier gaan wij stagelopen op de Providence Christian school. Wij hebben er zin in!

Actief sinds 25 April 2019